Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi, Palen’in Oltu, Pasinler, Horasan, Narman, Tortum, Karaçoban, Yakutiye, Palandöken, Aziziye, Aşkale genelinde binlerce müşterisi ile iletişim içerisinde olmasını sağlayan en hayati noktadır. Hizmet verdiğimiz Bölgemizdeki doğalgaz müşterileri, PALEN Çağrı Merkezi’ne başta telefon olmak üzere faks, e-posta  gibi farklı haberleşme kanalları üzerinden ulaşıp sorularına yanıtlar alabilir, doğalgaz ile ilgili sorunlarının çözümü için talepte bulunabilirler.

PALEN Çağrı Merkezi’ne ya da ilgili diğer bölümlere gelen tüm şikâyetler, verilen hizmetlerin sürekli iyileştirmesi anlayışıyla değerlendirilir. Bu nedenle şikâyetlerin tek bir veri tabanı üzerinde kayıt altına alınması, cevaplanması ve analiz yapılması iyileştirilme süreci açısından büyük önem taşır.

Bu amaç ve hizmet anlayışıyla 2016 yılında kurulan PALEN Çağrı Merkezi, tüm müşterilerin talep, öneri ve şikâyetlerinin alıp değerlendirildiği birimdir. PALEN Çağrı Merkezi, yapılan her türlü başvuruyu en doğru, en etkili ve en hızlı şekilde sonuçlandırır. PALEN Çağrı Merkezi’nde, konusunda uzman bir çözüm ekibi, verilen hizmetlerin iyileştirilmesi ve kalite standartlarının yükseltilmesi için görev yapıyor. Bu ekip, çözümlerin geliştirilmesi, uygulamada ve bilgilendirmede standartların korunması için çalışmalar yapar.Bu ekibin temel amacı; PALEN hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve müşteri memnuniyetinin sürekli en üst seviyede tutulmasıdır.